Tuesday 7 August 2012

It's time for a change





Zoals velen van jullie konden lezen in mijn 1-jarig jubileum post heeft er eind 2010 al een grote verandering plaats gevonden in mijn keuken. Ik ben in die periode gestopt met het eten van vlees en het eten van vis is zich ook erg aan het afbouwen. Maar zoals velen van jullie inmiddels ook weten over mij vind ik het ook geweldig om in ontwikkeling te blijven. Dus hoe meer groener ik werd qua eten, hoe meer groener en bewuster ik mij dus ook werd van het milieu, de planten, dieren etc. Elke dag is weer een extra bewustwording en op dit moment ben ik mij helemaal aan het verdiepen in de ayurvedische voeding. Voeding voor lichaam en geest, onlosmakelijk met elkaar verbonden. Doordat hier nu in mijn eetpatroon weer een grote verandering plaatsvind werd het tijd voor een New Look, voor mijn vernieuwde blog! 

Mijn blog is een stuk dynamischer geworden, jullie kunnen mijn blog, gerechten, passies op verschillende manieren bekijken. Aan de rechterzijde nog steeds het blogarchief met de index met alle posts in de categorieën passies en gerechten, maar ook om de blog te volgen. Links boven vind je verschillende manieren om mijn blog te weergeven op een manier die jij prettig vindt en van kleur zijn we dus ook meer groen geworden. 

Uiteraard blijven de sommige visgerechten voorlopig nog online, vinden jullie nog steeds erg toegankelijke vege gerechten maar zal ik ook de meer ayurvedische gerechten toegankelijk houden. Mochten jullie hier vragen over hebben dan kunnen jullie mij gerust een mailtje sturen.

Ik wil jullie lezers van mijn blog dan ook weer bedanken voor het lezen van de berichten, jullie feedback en natuurlijk het regelmatig langskomen op mijn blog en hoop dat ik jullie nog steeds kan verblijden met allemaal weer nieuwe gerechten. Eet smakelijk:-)

Warme groet, 

Asha

No comments:

Post a Comment